Po následujících aktualizacích Microsoft Windows systém NESPUSTÍTE! (Aktualizováno)

Po následujících aktualizacích Microsoft Windows systém NESPUSTÍTE!

Po instalaci následujících aktualizací systému Microsoft Windows Sophos obdržel zprávy o počítačích, které se nepodaří spustit.

Sophos tento problém aktivně vyšetřuje a my zjišťujeme více informací.

Nejnovější informace naleznete také na stránkách firmy SOPHOS.

Jedná se o aktualizace:

  • https://support.microsoft.com/en-gb/help/4493467/windows-8-1-update-kb4493467 (Security-only update)
  • https://support.microsoft.com/en-gb/help/4493446 (Monthly Rollup)
  • https://support.microsoft.com/en-gb/help/4493448 (Security-only update)
  • https://support.microsoft.com/en-gb/help/4493472/windows-7-update-kb4493472 (Monthly Rollup)
  • https://support.microsoft.com/en-us/help/4493458 (Security-only update)
  • https://support.microsoft.com/en-us/help/4493471/windows-server-2008-update-kb4493471 (Monthly Rollup)
  • https://support.microsoft.com/en-gb/help/4493450 (Security-only update)
  • https://support.microsoft.com/en-gb/help/4493451/windows-server-2012-update-kb4493451 (Monthly Rollup)
  •  

Ovlivněny jsou následující operační systémy:

  • Windows 7
  • Windows 8.1
  • Windows 2008 R2
  • Windows 2012
  • Windows 2012 R2

Platí pro následující produkty Sophos a jejich verze:

  • Sophos Endpoint Security and Control
  • Sophos Central Endpoint Standard / Advanced

Doplněno (12.4.2019 o 11.25 hod):  Platí pro všechny licence na Windows a Windows server. Pokud máte nainstalovaný pouze Sophos Intercept X, nebudete tímto problémem ovlivněni.

Co dělat:

 

  • Přihlaste se prosím do SMS Notifikační služby od firmy SOPHOS a získejte nejnovější informace, a také postupujte podle tohoto článku:
  • Pokud jste aktualizaci ještě neprovedli, nedoporučujeme tak učinit. Pokud jste provedli aktualizaci, ale ještě neprovedli restart, doporučujeme aktualizaci před restartováním odstranit.
  • Pokud jste provedli aktualizaci a restartovali se, spusťte problém:
  • Spuštění do nouzového režimu,
  • Zakažte službu Sophos Anti-Virus
  • Spusťte systém do normálního režimu
  • Odinstalujte Windows KB.
  • Povolte službu Sophos Anti-Virus.
    • Je-li tato volba povolena, Tamper Protection bude nutné ji znovu deaktivovat a následně aktivovat.

Článek budeme aktualizovat.

Aktualizace 11.4.2016 o 11:10hod:

Společnost Microsoft dočasně zablokovala tyto aktualizace pro zařízení, které mají nainstalován Sophos Endpoint.

Dárek pro odběratele newsletteru

Průvodce kybernetickou prevencí

Zjistěte, jak díky několika základním radám můžete zvýšit úroveň vašeho zabezpečení a ochránit data proti nejpokročilejších hrozbám.

Novinky ze světa kyberbezpečnosti na váš e-mail

Co je nového v oblasti IT security? Buďte v obraze. Jednou měsíčně vám pošleme to nejzajímavější o bezpečnosti firemních sítí a dat.

Přihlaste se k odběru newsletteru, ať vám neuniknou žádné tipy v oblasti kyberbezpečnosti. Jako dárek dostanete e-book.