Po následujících aktualizacích Microsoft Windows systém NESPUSTÍTE! (Aktualizováno)

Po následujících aktualizacích Microsoft Windows systém NESPUSTÍTE!

Po instalaci následujících aktualizací systému Microsoft Windows Sophos obdržel zprávy o počítačích, které se nepodaří spustit.

Sophos tento problém aktivně vyšetřuje a my zjišťujeme více informací.

Nejnovější informace naleznete taky na stránkách firmy SOPHOS.

Jedná se o aktualizace:

  • https://support.microsoft.com/en-gb/help/4493467/windows-8-1-update-kb4493467 (Security-only update)
  • https://support.microsoft.com/en-gb/help/4493446 (Monthly Rollup)
  • https://support.microsoft.com/en-gb/help/4493448 (Security-only update)
  • https://support.microsoft.com/en-gb/help/4493472/windows-7-update-kb4493472 (Monthly Rollup)
  • https://support.microsoft.com/en-us/help/4493458 (Security-only update)
  • https://support.microsoft.com/en-us/help/4493471/windows-server-2008-update-kb4493471 (Monthly Rollup)
  • https://support.microsoft.com/en-gb/help/4493450 (Security-only update)
  • https://support.microsoft.com/en-gb/help/4493451/windows-server-2012-update-kb4493451 (Monthly Rollup)
  •  

Ovlivněny jsou následující operační systémy:

  • Windows 7
  • Windows 8.1
  • Windows 2008 R2
  • Windows 2012
  • Windows 2012 R2

Platí pro následující produkty Sophos a jejich verze:

  • Sophos Endpoint Security and Control
  • Sophos Central Endpoint Standard / Advanced

Doplněno (12.4.2019 o 11.25 hod):  Platí pro všechny licence na Windows a Windows server. Pokud máte nainstalovaný pouze Sophos Intercept X, nebudete tímto problémem ovlivněni.

Co dělat:

 

  • Přihlaste se prosím do SMS Notifikační služby od firmy SOPHOS a získejte nejnovější informace, a také postupujte podle tohoto článku:
  • Pokud jste aktualizaci ještě neprovedli, nedoporučujeme tak učinit. Pokud jste provedli aktualizaci, ale ještě neprovedli restart, doporučujeme aktualizaci před restartováním odstranit.
  • Pokud jste provedli aktualizaci a restartovali se, spusťte problém:
  • Spuštění do nouzového režimu,
  • Zakažte službu Sophos Anti-Virus
  • Spusťte systém do normálního režimu
  • Odinstalujte Windows KB.
  • Povolte službu Sophos Anti-Virus.
    • Je-li tato volba povolena, Tamper Protection bude nutné ji znovu deaktivovat a následně aktivovat.

Článek budeme aktualizovat.

Aktualizace 11.4.2016 o 11:10hod:

  

Společnost Microsoft dočasně zablokovala tyto aktualizace pro zařízení, které mají nainstalován Sophos Endpoint 

Máte další dotazy?

Zeptejte se nás.