Pravidelná technická podpora

Kvalitní řešení potřebují ke správnému fungování také kvalitní správu. Zajistíme vám řešení technických problémů i systematickou konfiguraci softwaru na maximální úroveň zabezpečení a efektivity

Ať už si ze čtyř komplexních balíčků služeb vyberete jakýkoliv, garantujeme vysoce vyškoleného zástupce technické podpory a osvědčené postupy.

Porovnejte rozsah balíčků podpory

  • Silver
  • Silver +
  • Gold
  • Gold +
SilverSilver +GoldGold +
VIP support
Dostupnost podpory8/58/524/7/36524/7/365
Úroveň podporyPomoc při správěKompletní správaPomoc při správěKompletní správa
Typ podporyVzdálenáVzdálenáVzdálená / u zákazníkaVzdálená / u zákazníka
Pravidelná profylaxe1 x ročněKontinuálně2 x ročněKontinuálně
Sledování průběhu incidentů zadaných v helpdeskuAnoAnoAnoAno
Garantovaná reakční doba (SLA) – servery a HW appliance24h24h24h24h
Garantovaná reakční doba (SLA) – stanicexx48h48h
Hodina práce nad rámec smlouvy (v Kč bez DPH)1500150015001500
PoptávkaPoptávkaPoptávkaPoptávka
Úspora času

Sebevzdělávání v oblasti IT bezpečnosti zabere hodně času. S naší pravidelnou technickou podporou to však nebude váš případ.

Minimalizace problémů

Ani nejlepší zabezpečení nebude efektivní bez průběžné úpravy nastavení a soustavného prověřování. Naše služby vám zajistí obojí.

Profylaxe

Kontrola nejvíce namáhaných částí výpočetní techniky je nezanedbatelným faktorem správného fungování. My na to nezapomínáme.

Ověřené postupy

Žádné experimenty. Specializujeme se na řešení osvědčených světových lídrů v IT bezpečnosti, s nimiž máme úzkou vazbu.

Chcete minimalizovat rizika a ušetřit čas?

Napište nám a společně najdeme pro vaši firmu to nejlepší řešení.
Ať můžete v klidu pracovat. Starat se budeme my.

* Pole označená hvězdičkou jsou povinná.