outsourcing

Správa řešení, outsourcing,
technická podpora

Pravidelná technická podpora

Organizace a střední společnosti si často uvědomují, že není v jejich možnostech zaměstnávat dedikované security specialisty, kteří by se starali o interní bezpečnost tak, jak to dnes IT sítě potřebují. Sledovat dění v oblasti IT security a upravovat nastavení bezpečnostních řešení je práce na plný úvazek. Také jste slyšeli: „Máme vynikající zabezpečení, ale stejně tu máme crypto-ransomware.“ nebo „My zálohujeme, jenom ta obnova nám nefunguje.“?

I moderní řešení totiž potřebuje kvalitní správu.

vyuzijte-reseni
Využijte svá řešení

Správné nastavení stávajících řešení často vyřeší problémy, které chce zákazník řešit dalším software a investicí. Využijte stávající řešení na maximum před pořízením dalšího.

graf
Minimalizujte problémy

Špatnou IT bezpečnost většinou poznáte až když je pozdě. Nečekejte na problém a nechte si prověřit Vaše systémy nyní.

cas
Šetřete čas svého týmu

Řešíme bezpečnost 24/7/365. Trávíme mnoho času na školeních a ještě více v praxi získáváním zkušeností. Vy už nemusíte!

Pravidelná technická podpora

  • Silver
  • Populární
    Silver +
  • Gold
  • Gold +
Silver
Populární
Silver +
GoldGold +
VIP support
Dostupnost podpory8/58/524/7/36524/7/365
Úroveň podporyPomoc při správěKompletní správaPomoc při správěKompletní správa
Typ podporyVzdálenáVzdálenáVzdálená / U zákazníkaVzdálená / u zákazníka
Pravidelná profylaxe1 x ročně4 x ročně2 x ročně4 x ročně
Sledování průběhu incidentů zadaných v helpdeskuAnoAnoAnoAno
Garantovaná reakční doba (SLA) – servery a HW appliance24h24h24h24h
Garantovaná reakční doba (SLA) – stanicexx48h48h
Hodina práce nad rámec smlouvy (v Kč bez DPH)1500150015001500
PoptávkaPoptávkaPoptávkaPoptávka