Pravidelná technická podpora

Kvalitní řešení potřebují ke správnému fungování také kvalitní správu. Zajistíme vám řešení technických problémů i systematickou konfiguraci softwaru na maximální úroveň zabezpečení a efektivity

Ať už si ze čtyř komplexních balíčků služeb vyberete jakýkoliv, garantujeme vysoce vyškoleného zástupce technické podpory a osvědčené postupy.

Porovnejte rozsah balíčků podpory

  • Silver
  • Gold
SilverGold
Dostupnost podpory8/524/7/365
Úroveň podporyPomoc při správěPomoc při správě
Typ podporyVzdálenáVzdálená / u zákazníka
Pravidelná audit nastavení2 x ročně2 x ročně
Sledování průběhu incidentů zadaných v helpdeskuAnoAno
Garantovaná reakční doba (SLA) – servery a HW appliance24 h48 h
Garantovaná reakční doba (SLA) – stanicex48 h
Hodina práce nad rámec smlouvy (v Kč bez DPH)27502750
PoptávkaPoptávka
Úspora času

Sebevzdělávání v oblasti IT bezpečnosti zabere hodně času. S naší pravidelnou technickou podporou to však nebude váš případ.

Minimalizace problémů

Ani nejlepší zabezpečení nebude efektivní bez průběžné úpravy nastavení a soustavného prověřování. Naše služby vám zajistí obojí.

Profylaxe

Kontrola nejvíce namáhaných částí výpočetní techniky je nezanedbatelným faktorem správného fungování. My na to nezapomínáme.

Ověřené postupy

Žádné experimenty. Specializujeme se na řešení osvědčených světových lídrů v IT bezpečnosti, s nimiž máme úzkou vazbu.

Chcete minimalizovat rizika a ušetřit čas?

Napište nám a společně najdeme pro vaši firmu to nejlepší řešení.
Ať můžete v klidu pracovat. Starat se budeme my.

* Pole označená hvězdičkou jsou povinná.

Přihlaste se k odběru newsletteru, ať vám neuniknou žádné tipy v oblasti zabezpečení dat. Jako dárek dostanete e-book.