outsourcing

Správa řešení, outsourcing,
technická podpora

Pravidelná technická podpora

Organizace a střední společnosti si často uvědomují, že není v jejich možnostech zaměstnávat dedikované security specialisty, kteří by se starali o interní bezpečnost tak, jak to dnes IT sítě potřebují. Sledovat dění v oblasti IT security a upravovat nastavení bezpečnostních řešení je práce na plný úvazek. Také jste slyšeli: „Máme vynikající zabezpečení, ale stejně tu máme crypto-ransomware.“ nebo „My zálohujeme, jenom ta obnova nám nefunguje.“?

I moderní řešení totiž potřebuje kvalitní správu.

vyuzijte-reseni
Využijte svá řešení

Správné nastavení stávajících řešení často vyřeší problémy, které chce zákazník řešit dalším software a investicí. Využijte stávající řešení na maximum před pořízením dalšího.

graf
Minimalizujte problémy

Špatnou IT bezpečnost většinou poznáte až když je pozdě. Nečekejte na problém a nechte si prověřit Vaše systémy nyní.

cas
Šetřete čas svého týmu

Řešíme bezpečnost 24/7/365. Trávíme mnoho času na školeních a ještě více v praxi získáváním zkušeností. Vy už nemusíte!

Pravidelná technická podpora

  • Starter
  • Populární
    Silver
  • Gold
Starter
Populární
Silver
Gold
Základní pomoc
Pomoc při správě
Outsourcing
Dostupnost podpory8/58/524/7
Podpora při aktualizaci na nové verzexAnoAno, včetně instalace
Podpora při nastavování řešeníVzdálenáVzdálenáVzdálená / U zákazníka
Pravidelná profylaxe (zpravidla 2x ročně)NeAnoAno
Kompletní outsourcingNeNeAno
Sledování průběhu incidentů zadaných v helpdeskuAnoAnoAno
Založení incidentůHelpdeskHelpdeskHelpdesk, VIP linka
Garantovaná reakční doba (SLA) – servery a HW appliancex24h24h
Garantovaná reakční doba (SLA) – stanicexx48h
Hodina práce nad rámec smlouvy (v Kč bez DPH)150015001500
PoptávkaPoptávkaPoptávka