outsourcing

Správa řešení, outsourcing,
technická podpora

Pravidelná technická podpora

  • Silver
  • Populární
    Silver +
  • Gold
  • Gold +
Silver
Populární
Silver +
GoldGold +
VIP support
Dostupnost podpory8/58/524/7/36524/7/365
Úroveň podporyPomoc při správěKompletní správaPomoc při správěKompletní správa
Typ podporyVzdálenáVzdálenáVzdálená / U zákazníkaVzdálená / u zákazníka
Pravidelná profylaxe1 x ročněKontinuálně2 x ročněKontinuálně
Sledování průběhu incidentů zadaných v helpdeskuAnoAnoAnoAno
Garantovaná reakční doba (SLA) – servery a HW appliance24h24h24h24h
Garantovaná reakční doba (SLA) – stanicexx48h48h
Hodina práce nad rámec smlouvy (v Kč bez DPH)1500150015001500
PoptávkaPoptávkaPoptávkaPoptávka

Jednorázové služby podpory

  • Standardní
  • Populární
    Zvýhodněný tarif
  • Standardní zahraničí
  • Zvýhodněný tarif zahraničí
Standardní
Populární
Zvýhodněný tarif
Standardní zahraničíZvýhodněný tarif zahraničí
Pouze pro naše zákazníky
Pouze pro naše zákazníky
Dostupnost podpory8/58/58/58/5
Sledování průběhu incidentů zadaných v helpdeskuAnoAnoAnoAno
Hodinová sazba2900 Kč2400 Kč104 EUR86 EUR
PoptávkaPoptávkaPoptávkaPoptávka

Služby awin IT, s. r. o. a objednávky uskutečněné založením nového incidentu se řídí všeobecnými obchodními podmínkami awin IT, které naleznete zde. Zvýhodněné tafiry jsou k dispozici na produkty, které si zákazníci zakoupili od awin IT, s. r. o.

Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.