Vzdálená technická podpora

Jsme připraveni vám pomoci při jakýchkoliv technických potížích – ať už jde o nastavení bezpečnosti, opravu chyb nebo jiné problémy.

Jak nás můžete kontaktovat?

  1. Zákazník se servisní smlouvou –> https://helpdesk.awinit.cz/
  2. Zákazník bez servisní smlouvy -> obchod@awinit.cz
  3. Problém s licencí a reklamace zařízení -> obchod@awinit.cz

Získejte pomocnou ruku

Založením vlastního účtu získá zákazník se servisní smlouvou možnost zadávat požadavky na náš Helpdesk. Vyškolení techničtí specialisté váš problém vyřeší prostřednictvím vzdálené správy.

Podporu může využívat kdokoliv, kdo disponuje námi nabízenými produkty. I když nebyly zakoupené přímo u nás. Stačí nás kontaktovat na obchod@awinit.cz.

Přihlášení do helpdesk systému

Do helpdesk systému se můžete přihlásit zde:

Ověřená řešení podložená zkušenostmi

Nabízíme prvotřídní technologie, které máme vyzkoušené a mnohokrát jsme je implementovali.

Řešení na míru vaší firmě

Nezávazně vám doporučíme nejvhodnější řešení a technologii dle cílů, požadavků a rozpočtů.

Postaráme se o vás od A do Z

Vybereme nejvhodnější řešení a zapůjčíme vám ho na vyzkoušení. Proškolíme vás a budeme neustále k dispozici.

Proaktivní ochrana, na kterou se můžete spolehnout

Dohlížíme na vaše řešení a sledujeme nejnovější trendy i hrozby, abyste vy nemuseli.

Přihlaste se k odběru newsletteru, ať vám neuniknou žádné tipy v oblasti zabezpečení dat. Jako dárek dostanete e-book.