outsourcing

Správa řešení, outsourcing,
technická podpora

Moderní správa řešení

Organizace a střední společnosti si často uvědomují, že není v jejich možnostech zaměstnávat dedikované security specialisty, kteří by se starali o interní bezpečnost tak, jak to dnes IT sítě potřebují. Sledovat dění v oblasti IT security a upravovat nastavení bezpečnostních řešení je práce na plný úvazek. Také jste slyšeli: „Máme vynikající zabezpečení, ale stejně tu máme crypto-ransomware.“ nebo „My zálohujeme, jenom ta obnova nám nefunguje.“?

I moderní řešení totiž potřebuje kvalitní správu.

vyuzijte-reseni
Využijte svá řešení

Správné nastavení stávajících řešení často vyřeší problémy, které chce zákazník řešit dalším software a investicí. Využijte stávající řešení na maximum před pořízením dalšího.

graf
Minimalizujte problémy

Špatnou IT bezpečnost většinou poznáte až když je pozdě. Nečekejte na problém a nechte si prověřit Vaše systémy nyní.

cas
Šetřete čas svého týmu

Řešíme bezpečnost 24/7/365. Trávíme mnoho času na školeních a ještě více v praxi získáváním zkušeností. Vy už nemusíte!

Pravidelná technická podpora

  • Bronze
  • Populární
    Silver
  • Gold
  • Platinum
Bronze
Populární
Silver
GoldPlatinum
od3900
měsíčně
od5900
měsíčně
od9900
měsíčně
od14900
měsíčně
Dostupnost podpory8/58/524/724/7
Podpora při aktualizaci na nové verzexAnoProvedeme za VásProvedeme za Vás
Podpora při nastavování řešeníNeomezeněVzdálená / u zákazníkaVzdálená / u zákazníkaVzdálená / u zákazníka
Sledování průběhu incidentů zadaných v helpdeskuAnoAnoAnoAno
Založení incidentůHelpdesk 8/5Helpdesk 8/5Helpdesk 24/7, telefon 8/5Helpdesk, email, telefon 24/7
Garantovaná reakční doba (SLA) – servery a HW appliancex24h24h4h
Garantovaná reakční doba (SLA) – stanicexx48h24h
Podpora u zákazníkax1MD/rokFeatureMin. 8MD/rok
Maximální počet instancí jednoho produktu131020
PoptávkaPoptávkaPoptávkaPoptávka